Regnigt o grått

Det var läänge sen jag var ut o joggade...har liksom inte riktigt haft tid...nu är det så att det står ett löpband i ett av rummen här så idag kände jag att nu fan finns det inga undanflykter....sen att jag inte orkade springa så länge är en annan femma..jag testadet iaf... :P haha

Jag har gjort ännu en storslagen grej idag...för första gången så tog jag mig iväg till affär själv här...jag tog bilen för säkerhets skull...IAF jag skulle vimsa bort mig...det visade sig vara typ en si så där 150 meter bort till affären...hahahahahaha...ja ja, kanske jag lämnar bilen hemma nästa gång då :P

Regnet har öst ner hela dagen...mörkt o trist...hoppas VERKLIGEN det blir bättre vädurr i morgon för det suger att ha semester när det regnar ju!!

Ska lägga mig i soffan o sova (ja tjena eller hur att jag gör...haha )en stund....tjingeling!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0