Ny dag, nya möjligheter

Eftermiddagen/kvällen var riktigt skit igår....blir inte dagens bättre så kommer jag på riktigt att gräva ner mig nånstans...........orkar verkligen inget mer just nu.......

Meeen...idag är det onsdag o det betyder att veckan vänder o vi går mot helg...hur underbart är inte det då?!?!?! Längtar så efter Thomas så det gör ont i hela mig...det är inte lätt med avstånd när man ibland verkligen behöver de där goa varma spontankramarna...suck...

Ska försöka slita upp August från sin sköna säng nu..han snarkar som en hel karl...haha

Hoppas ni får en bra dag idag...det ska fan jag ha!!!!!!!

Pözz


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det ska du! Och svish så har tiden runnit iväg och ni ses igen :) Kram på dig

2011-07-06 @ 09:26:09
URL: http://tesssan.blogspot.com
Postat av: Frida

det som är det jobbigaste med distansförhållanden är just det att när man behöver dem som allra mest, så är de alldeles för långt borta..

I över 2 års tid har jag gråtit utan nån som kan trösta, usch. Men efter regn, kommer solsken:)



Kram på dig <3

2011-07-06 @ 09:51:36
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0