Lite tisdagsmummel

Det sägs att jag är varm som en kamin om nätterna..inte undra på att jag håller på att svettas ihjäl....inatt låg jag o vred o vände på mig o höll på att bli tokig...sååå varmt!!! Så natten gav ingen bra sömn..så ännu en gång får jag genomlida en arbetsdag trött  som en grävling....men men...en dag närme helg iaf....haha lååångt till helg jag vet...jag längtar till helg ( ja, vem gör inte det liksom??) Ska ner till Åkersberga o hämta hem August då..det kommer bli ett kramkalas!!! <3

Fan va jag är nöjd med livet, alla pusselbitar faller liksom på plats hela tiden....känner mig glad o tacksam för min stora kärlek o alla fina barn vi har runt omkring oss! <3

Nu blir det till att borsta gaddarna o sen blir det jobb....ikväll ska jag snabbäta middag o sen (typ kl 18) slänga mig i säng o ligga o kolla film heeela kvällen...DET behöver jag! haha

PÖSS!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0