Ligger här i sängen o orkar inte kliva upp...

Ligger här i sängen o orkar inte kliva upp..då slog det mig att den kommande måndagen är fasen otursdrabbad för mig..det var just den måndagen förra året som jag insjuknade i körtelfeber o fick många tråkiga veckor..denna gång är det just den dagen jag börjar jobba efter en lång semester..ja ni hör ju vilken otur jag har! Hahaha Usch nu får jag ångest när jag tänker på det..efter ett gäng härliga veckor i Edsbyn så ska vi snart åka till Avesta..hm undrar vilket håll det ligger åt nu igen.. :-P


Kommentarer
Postat av: Frida

jodå, det finns nog tid till kärlek,, men det är inte lätt! Tiden räcker liksom inte till:(



Hur får ni tid över?? :S

2011-07-01 @ 09:08:11
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0