I'm so fucking happy I could shit rainbows...

Måndag och lön....ja då kan det fasen bli en BRA måndag!!! Dagen var lång...ja arbetsdagen iaf...sen gick det desto fortare...stressade till frissan o mötte upp August...fast det var JAG som blev klippt... :P jäklar va skönt det var att bli av med alla risiga toppar..blev ingen lugg denna gång...fy farao va trött man blir på luggar som är på utväxt...jag då som har självfall i håret och sliter med plattång var o varannan dag gråter ju när det är fuktigt o varmt ute o jag blir alldeles svettig...för då är mitt hår långt ifrån platt trots plattångandet kan jag tala om... :/ Nej lugg på utväxt är det nu...ett par centimeter till o den kommer bakom örat..happy me! :D

Annars då...jo det blev shopping åt barn..både spontanshopping o födelsedagsshoppande...även jag fick några saker...men säger ej vad :P Sen tog August o jag en sväng till Torino o inhandlade middagspizzan...mums!!!

Nu sitter jag i min gamla jobbarstol som jag ta´tt hem o jäser i...första gången jag satte mig i den framför hemmadatorn gick det rysningar genom ryggen "åååh det känns som att jag är på jobbet även fast jag är hemma!!" haha...men den känslan har gått över...nu känner jag mig bara "hemma" i den :D

Nä chaise va jag dillar...borde egentlige ge mina tänder en omgång med nya tandborsten..ja sicken good idé, så får det bli!

Skickar massa godnattpussar till min kärlek som är lååååååångt ifrån mig! Miss you!

Hejsvejs o god natt på er!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Massa pussar till dig oxå älskling!!! Jag saknar dig som faen oxå!!!! Love u <3

2011-07-25 @ 21:26:57
Postat av: Anonym

usch jag vet! Jag ser ut som en pudel i det här fuktiga vädret!!

2011-07-26 @ 19:55:37
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0