Blandad kuriosa

Vilken helg...det började med att August var krasslig i halsen...fick fullt med röda prickar på kroppen...nässelutslag Pga det halsonda?? hämtade Amanda i Hedemora som kom med buss från Sthlm..duktiga tjejen...den vanliga helgturen till Edsbyn....inredde fina sovrum så nu har alla barn sina egna...blev såååå bra o alla är nöjda..bara jag som väntar på mitt egna rum nu... :P höhö  jag rensade o grävde en häck så grannen stod o berömde :D Husbonden stod över en spade o hängde så det "skulle se ut som han oxå arbetade"..vilket han alltså INTE gjorde...haha..natten till idag vaknade jag varenda gång jag svalde o flög typ upp i taket av smärta...AJ h*lv*te va ont jag hade/har...o febern har kommit på besök...min tur efter August nu alltså....o idag så visade Amanda upp en fot stor som en handboll med blå o röd färg...ormbett eller redigt getingstick vet vi ej men är ordinerade att hålla den under sträng uppsikt...pluttan kan knappt gå med den för den gör SÅ JÄVLA ONT som hon själv uttrycker det var femte minut typ...

Så i morgon blir en vilodag....men nu blir det lite film..

Kram o godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0