Barn, fika o frissan...o så lite jobb på det..

Så var det torsdag idag då.....dagarna går riktigt fort..(ja förutom den igår då som kändes som flera veeeeeeckor lång!!!)..snart ere helg igen...längtar till lördag då vi ska hämta hem August...han längtar lika mycket han..jag frågade honom om vi ska ha kramkalas då vi ses "Jaaa" svarade han..mammas lilla söta minigris :P Amanda chockade sin mor igår...hade städat sitt rum o t.o.m bäddat sängen...shit, hon kan ju faktiskt , bara hon vill :P

Thomas har jag satt på att baka fika idag...är min tur att ha fredagsfika på jobbet i morgon och va passar väl inte bättre då än att han får visa upp sina bagarkonster..."jag har jobbat som bagare i måååååååånga år" kommer nu få leva upp till bevis ;) Tror faktiskt jag kommer få smaka nåt riiiktigt  gott när jag kommer hem från jobbet idag :P Nääää snuskisar, inte smaka DET denna gång, jag pratar fikabröd nu!!! :P moahaha

Sa jag att på måndag ska jag till frissan?? Åhh det ska bli såå underbart att bli av med de slitna topparna...konstaterade att jag inte varit till frissan sen i slutet på april...hua!!!

Nu bär det av mot jobb..ska bara in o pussa lite på hjärtat först!!! <3

Hej svejs!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0