Att bo sex personer i en trea på åttio kva...

Att bo sex personer i en trea på åttio kvadrat är ingen höjdare..haha..igår kväll fick jag utbrott på slarvfiorna men idag försökte jag bita ihop..gick nog så där..älskling bjöd på pizza o en drink så humöret kändes en aning bättre än igår..men..finns det hjärterum finns det stjärterum..är ju bara för en kort tid jag har besök..o jag älskar ju mitt besök i övrigt så det får funka med lite stök..till helgen bär det av till Edsbyn o helt andra ytor igen..Me like! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

haha, i know the feeling. Jag fasar för tanken hur det hade varit om vi INTE skulle flytta nu i augusti. Vi bor också 6 stycken på 80 kvadrat, snart blir vi 7. Hua!

men som du säger, finns det hjärterum finns det stjärterum:)

2011-07-13 @ 12:02:29
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0