Välkommen tillbaka energi!!

Vilken fredagskväll det blev...jag som brukar va däckad på fredagskvällarna var efter middagen grymt rastlös...borde verkligen satt igång med städning eftersom jag får besök idag men bestämde mig efter många om o men för att ge mig ut o springa..blev en kortis men ändå en friskustur liksom...när jag kom hem o strandade mig i soffan så får jag inbjudan till Patrik att komma över o dricka öl....så snabbt in i duschen o sen iväg ett portar bort..när sällskapet där började förbereda sig för krogen så vandrade jag hemåt...o va händer då??? Jo fan min ena stövel går söndere i blixtlåset så nu har jag inget att ha på fötterna....buäähähähäääää fan...tar jätteemot att köpa nya..vill inte ha stövlar o vinter nåt mer, vill ju köpa vår/sommarskor... :/

Städa fick jag göra idag på morgonen...nu kommer snart mina gäster o deras beeebis så ska börja med lite lurre tänkte jag :)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Gå till skomakaren så hjälper han dig nog med blixtlåset.



Kram

2011-01-29 @ 15:04:56
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0