Vinterdag

Har läst så många bloggar idag o så kom jag just på att jag missat att uppdatera min egen... :P haha vissa bloggar vet jag inte riktigt varför jag besöker med jämna mellanrum...gråa o trista skrivna.. :/ ja ja..inte mitt bekymmer....o min är inte så jäkla kul den heller...haha

Idag har jag o barnen varit i Åsbo...vi packade plättar, äggmackor, bullar, varm glögg o o´boy o hade pulkarace....fy fan..såg värre ut än en snögubbe när man kom ner från backen..det snöade i luften o det sprutade snö från backen eftersom vi var först att åka för dagen efter ett snöoväder...men kul hade vi...men...sommarmänniskor som både jag o barnen är (iaf Amanda..August gillar väl vintern rätt bra..) så ledsnade vi efter ett par timmar så tog vårt pick o pack o begav oss hemåt...

August var med kompis resten av dagen o jag o Amanda kollade på den timtalslånga filmen Fanny o Alexander...jag har ju då sett den ett antal gånger men för Amanda var det premiär...jag åkte ifrån filmen ett par-tre gånger för att skjutsa/hämta August o Amanda fick då stundtals sitta själv o se den o säger när jag kom i början av filmen.. "mamma...det här är en ond film..." Ja Amanda den gubben är dum i huvudet svarade jag o pekade mot Jan Malmsjö...fy sjutton..jag både ogillar honom som skådespelare samt som privatperson...eller privat o privat..inte för att jag känner honom men den bild jag har fått av honom på den privata sidan..ja ni hajjar...jag gillar honom inte i alla fall....

Ikväll blir det Lets dance på tv o lite gott till det...en skön kväll med andra ord...är rätt så jäkla trött...vaknade übertidigt i morse..är ju numera van att sova själv men i morse vaknade jag av August snarkningar...haha...men han blev fort förlåten när han kliade mig på ryggen när jag låtsassov :P hahaha

Bjuder väl på lite foton från dagen...dem är så himla mörka så ser nästan ut som att vi var där på kvällen men näää det var ljust som sjutton när vi var där..men så går det när man har kameran felinställd.. :/ o den som är observant ser att det är mest foton på August...det beror på att varje gång jag skulle fota Amanda så väde hon ryggen till eller gjorde en ful grimas så hon fick inte vara med till slut...haha

















Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Just nu pågår fler tävlingar på min blogg, gå in där och anmäl dig ha chansen att vinna många fina priser:)

2011-01-07 @ 19:38:21
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: josefin och chanelle

Delta i veckans blogg! :D



http://webelieve.blogg.se/2011/january/ny-tavling.html



/josefin och chanelle

2011-01-07 @ 19:40:17
URL: http://webelieve.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hoppas inte det är min blogg som är grå och trist...



Ha en underbar kväll och helg!



Kram

2011-01-07 @ 21:26:02
URL: http://marlene72.blogg.se/
Postat av: Marlene

Det verkar som vi har svårt att hålla oss ifrån datorerna även fast det är så bra på tv som "Lets Dance". Skönt att det inte var min blogg du menade ;-)

Japp, sitter kvar när den tvättas, helt ok faktiskt.

2011-01-07 @ 22:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0