Full rulle hela dagen lång

Ja det gick ju bra det här....det blev en dag på jobbet utan några större besväranden från magen...har även pratat med läkaren idag o nu ska vi försöka göra någonting åt mina besvär..igen...går ju inte att ha det så här en gång i månaden..nä då tar jag hellre tillbaka mina hormontabletter...får dock se va läkaren föreslår när jag ska dit..

August o jag tog en promenad o postade brev efter att vi hade kommit hem o nu sitter jag här o fryser som sjutton...brrrr..är väl ingen idé att skriva att man längtar till sommaren o lite värme...det vet ni ju redan att jag gör :P

Lite trött är jag oxå...vaknade strax innan halv sex i morse o såg att det lyste inne på Amandas rum...jag smög dit för att släcka, trodde hon hade glömt lyset på när hon somnade för kvällen, döm om min förvåning när man hör "Hej Mamma!" o där ligger hon i sängen med datorn påslagen...gaaaaaaaaaaaah..."va sjutton är du vaken så här tidigt för??? stäng av datorn o sov nu!!" sa jag...."tant..." hörde man som en liten viskning efter mig...hahaha Amanda säger jämt tant till mig när hon är arg...ett annat ord för kärring jag vet men föredrar då ordet "tant" måste jag säga.. ;)

Nu ska jag tvätta av mig sminket, sätta på mig lite skönare kläder o sen lägga mig i soffan o bara vaaaaaaaaaaraaa :)

Kram o hej







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0