Tillbaks till Avesta

Nu är allt återställt här hemma...Amanda messade mig tiiidigt i morse för att va på den säkra sidan att jag inte försov mig..hemlängtan.se..haha..gick upp o åt frulle...kl 9.20 satt jag i bilen....var ett jäkla blåsväder...vägarna hade bitvis drivit igen...väl i Enköping så mötte jag upp mamma o mina småkottar..skönt att slippa åka ända ner till Sthlm för att plocka upp dem.. :) fick den största kramen ever av både August o Amanda... <3  både jag o barnen var hungriga så vi gjorde ett besök på Max...o kul att sitta där o titta ut o se det börjar störtsnöa ute... :/ jag visste ju att det väntades oväder..men hoppades på att vi skulle hinna hem innan..nåväl..det var bara att sätta sig i bilen o börja åka sakta men säkert hemåt...handen såg man framför sig men mycket mer än så var det väl inte...snön yrde som faaaaaaaaaan....

Nu är vi hemma o August spelar tv-spel o Amanda fixar med datorn.....ikväll ska vi på bio o se Narnia...mysdag/kväll!!

Jag är ledig resten av veckan...skönt så in i vassen...sen är vi ju tillbaka till vardagen igen...jag är inget större fan av vardag...tycker om att rucka på den ibland o få lite andrum från alla måsten...de som säger "skönt att komma till vardagen igen" kan inte ha nåt liv :P haha i morgon ska vi packa o´boy-matsäck o ta oss till Åsbo-backen...det liksom hade ju inte gått om jag hade jobbat i morgon o barnen gått i skolan..näää skööönt med lite ledigt ibland utöver de snabba helgerna :D

Nu ska jag se om det är nåt på tv att slötitta på...är lite småsugen på nåt att äta men ska hålla mig till bion hade jag tänkt...så får det bli hur jobbigt det än är...

Ha en skön kväller!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0