Sträckt var det här

Åhhhåååå varför påminde ingen mig om att stretcha igår efter springturen...mitt ena ben känns 20 cm kortare idag... :/ hahaha

Fick iaf fart på ipoden igår kväll o gick o la mig med en bok läsandes i öronen...vad händer...jo jag vaknade till med ett ryck o kollade på den hur länge den hade hållt på..TIO MINUTER..hahaha snacka om att va trött...så ljudbok i sängen var nog inte min grej..bara att börja om igen på väg till jobbet idag istället :)

Idag är det lön..många som säkerligen är glada över det...o så är jag :P Många hål att stoppa dem slantarna i...barnen blir glada som får sin månadspeng...är dem glada så är jag glad...eller nåt...haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0