Söndag, släng dig i väggen!!

Det slog mig just att det är söndag..."aahhh snabbtänkt tjej" tänker ni nu...haha men alltså, jag vet ju att det är söndag men inget som jag tänkt på idag...men så kom jag bara på det nu....visserligen har jag bara varit vaken i knappt en timme så inte hunnit tänkt så mycket över huvud taget...men ni hajjar väl va jag menar!?!?!!!! Tillbaka till söndagen....jag gillar inte söndagar...o jag gillar ännu mindre måndagar...nä fram med tisdag så det är en dag närmre helg vettja :P hahahaaha Nä nu ska vi inte va såna...jag har haft otroligt sköna o bra ledigheter på sista tiden så inte så konstigt man får mersmak liksom....nästa lediga dag är i påsk om jag inte räknar fel o det är låååååååångt dit..sista helgen i april...jaha så dödade jag just ERAN glädje oxå...hahahahahaha

Nä om vi skulle försöka va lite seriösa då....

Hmmm

Hmmmm

Tänker..hur gör man då???

Jo då kan jag skriva att August sov hos kompis i natt o Amanda o jag tog våran längsta sovmorgon nånsin...läser på fejjan på var o varannan statusuppdatering att man haft låååång sovmorgon....är det vädret som gjort att man sovit så gott månnetro?? Det har regnat o piskat mot fönstret...rätt rogivande faktiskt....eller så har det med all fisk o fågeldöd att göra...vi kanske håller på att få syrebrist hela högen.....

Så gick det  med det seriösa skrivandet...

Hejhej så länge!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0