Överhettningsskydd saknas

Kom nyss hem o har redan fastnat framför datorn :O haha hamnade på Tradera...Aj lööööööööv Tradera...tycker det är grymt kul att titta där..alltid hittar man nåt man vill ha...o kanske köper.. :P Ska strax svira om till ut-o-gå-kläder o ta en tur medans barnen är iväg på sitt stående måndagsbuskul....ska bli lite skönt att ut o friska upp hjärnan lite..tror faktiskt att den överhettades på jobbet tidigare idag... :/ hahaha

Hade jag haft kameran i närheten nu så hade jag nog fått ett skapligt roligt foto där ena kattskrället sitter bredvid August i soffan o båda glor på tv´n..hahahaha ser såå jäkla kul ut..men skulle jag nu röra mig för att hämta kameran så skulle jag förmodligen störa deras koncentration o dem skulle börja glo på mig istället...o det är ju inte lika kul...haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0