Man kan, bara man vill..

Stolt kan jag rapportera att jag varit ute o sprungit ikväll...kan även säga att mina ben är som spagatti just nu o jag våndas över hur dem kommer bli i morgon men framför allt i övermorgon..huua vågar inte ens spekulera i vilken träningsvärk jag kommer ha...Ont i bröstet fick jag oxå men det fixade jag relativt fort med lite astmamedicin...aah nöjd är jag i alla fall :D

Mindre nöjd med ipoden som jag inte får till...har fixat två ljudböcker på den men får inte till något ljud....några tips kanske?

Sängen ropar på mig så nu återstår tandborstning innan jag hoppar ner i den...kan även avslöja att jag numera sover själv i min säng..tjohooo vårat lilla fixande i August rum verkar gjort underverk :D haha

Kram o gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Duktig du är som sprungit!!!

Heja heja

2011-01-24 @ 21:56:12
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Marlene

Shit vad du är duktig...Skulle inte orka springa 100 m ens...



Kramis

2011-01-25 @ 14:05:36
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0