Jag är rätt bra trots allt...

Sitter o pustar ut...har varit ut en sväng...skulle bara powerwalka..meeen...jag har för andra gången denna vecka tagit en springtur..ja nu är det ju då så här att jag inte är någon atlet (nähääää) så har ju inte kondis att springa all the time men kan nog sträcka på mig lite extra o säga att jag sprang mer än gick denna gång...o det peppade mig känner jag...ta mig tusan att jag ska kunna springa i dagsljus till våren utan att skämmas :D jag har nog aldrig sprungit i dagsljus...eller jag har försökt..men så fort jag sett någon närma sig så har jag slutat att springa o börjat gå istället..jag SKÄMS över att springa..jag kan verkligen inte..trodde jag..nu när jag försökt i mörker så märker jag att det funkar ju riktigt bra...o den här gången tog jag bricanylen innan (förra gången glömde jag) så det kändes inget alls i luftrören...

haha vilket utlägg (inlägg) det blev...förmodligen för att peppa mig själv antar jag.. :)

Nu ska jag springa (haha) in i duschen...Hejhej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0