Hobby sökes

Jahopp, så hittade August handbollskanalen nu då...handboll??!?!!?! usch jag verkligen ogillar den o liknande sporter...ZzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzz vilket sömnmedel alltså...Meeen va skådar mitt skelande öga...det slutar nu!! tjooohooo...o strax börjar Solsidan... :D Sen blir det nog bingen så man orkar upp i morgon bitti....

Täppt i näsan som fasen är jag oxå...har varit det till o från i helgen...vill inte ha någon förkylning, det har jag inte tid med...jag som jämt är upptagen.. :/ haha det var ironiskt sagt..jag är fasen understimulerad av att ha så mycket fritid som jag har..eller nä nu ljög jag...mycket fritid var en överdrift, det jag menar är att när jag väl har fritid så har jag inte så mycket för mig...måste fasen skaffa mig en hobby snart innan jag går under...(om inte facebooka kan kallas hobby haha)...har ni något (billigt är gott) tips på va jag ska börja ta mig för nu när barnen mer o mer börjar ge mig den fria tiden som jag sååå länge strävat efter...

Pöss o hej


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag har alldeles for lite tid och for manga hobbies. Det har hade jag gjort om jag haft mer tid.

1.Fotograferat mera och organiserat mina foton.

2. Broderi och stickning (tantvarning, jag vet..)- jag haller just nu pa med ett broderi fran Ehrman Tapestry. Dyra, men blir sa fantastiskt vackra. www.ehrmantapestry.com.

3. Lagat mer mat, eller jag lagar mat ofta och garna men hade garna letat upp fler recept (tasteline ar bra tex) som jag skulle samla i en fin parm. Sedan skulle jag laga olika grejer varje dag, kanske ta kort pa matratterna, samla favoriterna och ge ut som en julklapp till slakt och vanner t ex.

4. Motionerat mera. Testa talbocker. Jag lyssnar bara pa deckare. Det blir liksom kul att ge sig ut och motionera om man samtidigt far lyssna pa fortsattningen pa en spannande bok.

5. Pyssel i allmanhet ar kul. Har du testat decoupage t ex. Ratt billigt och man kan gora ratt fina grejer. Fina lador och burkar t ex. Eller gora sina egna smycken verkar ocksa ratt kul, men det ar kanske inte sa billigt.

Det var fem forslag. Ska fundera mera.



M.

2011-01-24 @ 00:45:58
Postat av: Marie

Sv; Broderat o stickat har jag faktiskt också gjort en del, det är kul!! Även egna smycken såsom halsband och örhängen som jag lyckats få sålt... :) det är kul som sagt men jag har inte det tålamodet längre känner jag...eller det är snarare så att jag måste hitta på något att göra utanför mina husväggar..annars så hamnar jag alltid vid datorn (datormissbrukare ja...haha..pyssel är inte riktigt min grej...komma igång med mer träning är det jag tänker mest på...det MÅSTE jag göra! :)

Kram!!



2011-01-24 @ 11:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0