Hej magsjuka...

Vaknade klockan 4 i morse..."Maaammaa jag har spytt!!"...shit, det var bara att ställa August i duschen o bädda om i sängen..sen dess har han spytt åtskilliga gånger...fy fan...jag HATAR magsjuka!!! Så nu har han hööög feber, halsont, ont i bröstet, hosta, huvudvärk o spyr...allt på en o samma gång...stackarn jag tycker så himla synd om honom....Jag sprang nyss iväg till affären o bunkrade upp med blåbärssoppa o annat bra att ha-saker....nu håller vi tummarna att han piggnar på sig fort o att jag o Amanda slipper skiten..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Men stackaren!!!!! Martin är också sjuk, hosta, hes, förkyld MEN ingen magsjuka ännu i alla fall!

Hälsa August från moster och kusinen att han ska krya på sig! Kram

2011-01-31 @ 16:32:38
Postat av: Therese

Stackars :( Själv har jag haft ont i magen hela dagen. Hämtade Isac på dagis då låg han på en madrass och var inte alls pigg. Får väl se vart det här slutar. Magsjuka är det värsta jag vet. Hoppas August känner sig bättre.

2011-01-31 @ 17:25:35
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Marie

Sv; Susanne, August är oxå hes...började igår kväll med heshet, halsont, hosta o feber..sen i morse kom magsjukan...urk...ja Martin får oxå krya på sig!!



Therese; Hoppas ni klarar er från sjukan..en liten "tröst" är att det verkar gå snabbt över...han har inte haft ont i magen..bara spytt flera gånger...inget sen i förmiddags nu...

2011-01-31 @ 19:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0