Happy new year

Första dagen på nya året då..fast egentligen tycker jag inte att dessa två dagar räknas..på måndag börjar det nya året..o det nya livet...

Denna dag har bara sovits bort...kom i säng halv fem i morse...var en jäkligt rolig fest igår...god mat o trevliga människor..partystämningen var verkligen på topp...

Har nyss kommit in...tog en promenad o hämtade hem bilen...fy jävlar va den var insnöad...körde givetvis fast men efter mycket jävlar anamma så fick jag ut den på vägen o kunde åka o köpa den efterlängtade pizzan...så nu ligger jag i soffan o jäser...skööönt...fast lite ensamt ;)

Såg den här på facebook o tänkte dela med mig den till er..ni bara MÅSTE se hela..t.o.m programledarna får fnatt på honom....vilket jävla dumhuvud han är!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0