I can feel my heart go flip flip..

Skuttade upp ur sängen halv nio i morse, klädde på mig o gav mig ut en timme i kylan...sköönt...hem till värmen o frukosten efter det....

August o jag ligger nu i soffan o kollar på Adam & Eva på tv....jag har massa energi men ändå känns det som att jag sprungit in i en vägg o sen fått en ångvält körd över mig...

Sover oroligt men djupt på samma gång om nätterna...sen jag började lyssna på ljudböcker så besöker konstiga och många drömmar mig om nätterna...jag är helt slut på mornarna...

August har iaf varit feberfri sen igår o det halsonda är borta..han hostar dock som fan..han är lika rastlös som mig nu o tjatar om att gå ut men jag ska försöka hålla honom inne idag så han blir helt frisker....får se om jag lyckas eller om han tjatar öronen av mig....

Ska ta mig en dusch nu så jag kvicknar till....

Ha en skön lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0