Hur tänkte hon nu???

"Mina kompisar tycker du är sjuukt snäll....men nu baaaaaaaaahh!!!!" lät Amanda mot mig här i eftermiddags...men...på slutet när hon sa det så vrålade hon med sin hesa stämma o grinade rakt ut..o allt detta pga att hon inte får åka med på klassresa i morgon...jag förstår inte hur hon tänker...hes, feber, sängliggandes sedan i lördags o går endast upp när hon ska på muggen, halsont o allmänt väck..o ändå vill hon åka buss o spendera dagen i Borlänge i morgon....hade du tänkt att ta med sängen då eller?? frågade jag...o så blev hon ääännuuu argare..."varför mamma?"..."Varför mamma??" tjatar hon...hon vill inte förstå VARFÖR hon inte kan åka... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0