Det är mycket motvind för tillfället...

Nu har jag gått fullproppad med värktabletter i två dygn...o så ont som jag haft så vill jag nog inte veta hur det hade känts utan dessa tabletter...stundom så har jag inte kunnat stått upprätt idag då det har krampat nertill i magen o strålat ner i ena benet...helt jävla sjukt...

Detta gjorde att kvällsmötet på skolan fick läggas åt sidan...jag orkade verkligen inte...jobbade över en stund o sen pulsade jag hem i skitsnön som behagade ramla ner idag...det var inte nådigt med snö heller...och motvind hade jag oxå...såg ut som en jäkla snögubbe när jag väl kom hem...

I morgon är det fredag...vet inte om jag ska säga "äntligen" eller?? joo visst fasen ska det bli jäkligt skönt med helg... :P


Kommentarer
Postat av: sabina

fin blogg!. det skulle vara trevligt om du besökte min och kommenterade en kommentar eller två:)



ha en bra dag!

2011-02-10 @ 21:21:46
URL: http://leeshstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0