Tvärnit

Med nya springbyxor o skor så trodde jag att jag skulle flyga fram när jag sprang tidigare ikväll...men ICKE...gick trögt o ont i benhinnorna fick jag...men slog i alla fall mitt tidigare tidsrekord...hejja mig!!! I morgon ska jag vila benen..då står bara en massa kärlek o mys på schemat efter jobbet...ja o 2 timmars bilfärd först...men det tradionella stoppet på Ica Maxi i Falun..jag ÄLSKAR Ica Maxi o deras brödavdelning..MUMS!!!!

I morgon på lunchen ska jag springa upp på stan för att se om jag hittar någon klocka till August...han har tjatat länge om en o idag hade han varit till polisen o lämnat in en upphittad nyckelknippa så tänkte att jag skulle ge honom en klocka som belöning för duktigt uppförande..han skulle bli stormförtjust!! :D Får se om jag hittar någon först o främst....

Ska måla lite naglar nu o sen störta i säng...Sov så gott mer er sen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0