Morgonstund har katthår i mun

Åh fy herkules va trött jag är....vaknade vid 05.45 o kunde inte somna om....pratade o höll liv i Thomas fram till kl 7 då jag kom på att jag var sååå hungrig o gick upp o åt frulle...han var inte sen att haka på han heller för den delen...så frulle i soffan framför en film på tv´n en stund o sen gick vi o la oss igen...men då var det Amanda som höll låda istället så somna om var bara att glömma.....kommer va liiiite trött ikväll har jag en känsla av....

Ska städa o bädda rent sängar från katthår nu o sen ska jag lura med mig Thomaten till spåret...ska se om jag vågar jogga med honom eller om vi bara lunkar på.... :P

HÄRLIGA LÖRDAG!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0