Hejja mig

Kom just in från en 5 kilometers jogging/walkingtur...när jag sätter jogging framför walking så betyder det att jag joggade mer än gick o sätter jag tvärtom så gick jag mer än joggade...hajjar ni?? Det betyder att jag var rätt duktig idag tycker jag! Men det är väl jag det...haha

Dagen rullade på..hade grymt mycket att göra o telefonerna brann det i men inte gick dagen särskilt fort för det..tror jag hade maraton i gäspning...trots att jag gick o la mig kl 21 igår...men har haft huvudvärk i tre dagar nu o inte blev det bättre av att dem testade brandlarmet på jobbet idag... :/

Ska hoppa in i duschen nu o sen lägga mig med boken som sällskap...





Kommentarer
Postat av: Anna

Blir impad av dig Marie!! Du är verkligen jätteduktig!! Ge mig INSPIRATION!! NUUUUUU...:D

Ha en trevlig kväll!

Kram

2011-08-23 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0