En annorlunda måndag

En annorlunda måndag..den började dock som vanligt...med jobb....tog långlunch för att bogsera hjärtats bil till en verkstad...jag HATAR att bogsera/bli bogserad...man känner sig bra dum när man sitter där i bilen.. :/ hahaha Amanda satt bredvid mig i den bakre bilen..den som alltså blev bogserad...och de flesta vet ju att bilar som inte är igång är jävligt trögbromsade/rattade och varje gång jag skulle bromsa eller svänga så brast jag ut "Faaan det går ju inte att bromsa/styra!!" och Amanda blev SKITRÄDD rent ut sagt....hahahaha men kul hade vi där i bilen :P

Bilen lagades o gav sig av mot Edsbyn sen...buhuuu så tomt det blev hemma sen...från att ha träffats nästan dagligen sen i maj så har vi nu återgått till trist o grå vardag...nu blir det helgerna som kommer vara värdefulla.. <3

August har åkt på kollo i ett par dygn så har bara Amanda hemma...vi tog en tur på stan och köpte mjukglass...mums va göttigt det är...o sen..hör o häpna..så dammade jag av springskorna o tog mig en liten tur...skööönt!!

Men nu blir det säng o gonatt!!! Men först lite egobilder från sommaren.. :P










Kommentarer
Postat av: Anna

Fiiina Marie!!

2011-08-09 @ 10:45:09
Postat av: Lina

Fint halsband du snyggo!

2011-08-10 @ 07:46:33
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0