Det är inte kul att vara oss för tillfället...

Vilken kväll/natt.. :/ Amanda fick så ont i sin fot o låg bara o grinade....hade kontakt med sjukan som sa att jag skulle ge alvedon o försöka få henne att sova...lättare sagt än gjort...kl ett flög jag upp då hon ringde på min mobil o hade äännuuu ondare....sen somnade hon i alla fall....jag oxå...för att bara ett par timmar senare vakna med jordens magsmärtor...svetten rann o kändes som jag skulle spy...

Behöver jag säga att jag är helt slut idag??? Vill bara lägga mig o sova....o det ska jag nog göra om en stund oxå..ska dricka lite te först...



Kommentarer
Postat av: Tess

Usch då lät inge vidare. Hoppas ni blir bättre snart. Kram

2011-08-01 @ 09:59:20
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0