All min längtan

Jag har väntat o längat...barnen har väntat o längtat...och jag tror (vet?) att dem där borta oxå har väntat o längtat......efter vad då?? jo efter FREEEEEEDAAAAAAAG!!!! Äntligen är den här..då vi kan ses igen..då vi åker till Edsbyn!!

Det är en aning drygt...man går hela veckorna och väntar efter EN dag..fredagen....kan ni fethajja att jag har långa veckor o dagar!!?!?! haha hur gör man för att överleva? Något tips? Jag försöker koppla bort det..men det är ju bara att glömma...går man med ständigt pirr i magen så går det inte att koppla bort..så är det! Men måste komma på nåt sätt att få veckorna att bli mer lättsamma...annars blir det ju outhärdligt....vill vara med hjärtat JÄMT!!! Och det är liksom inte bara jag som längtar...så gör ju även barnen..dem tjatar på mig hela tiden att dem vill åka till Edsbyn...ja på sätt o vis är det ju bra...tänk om dem INTE skulle vilja åka dit...men ändå, det är lite gnatigt ibland med tjatiga barn.....

Men i helgen får vi njuta i alla fall...ska kolla efter säng till August, just nu är han den enda som sover på madrass på golvet i Edsbyn o det känns taskigt, allra helst när han fått så fint rum att bo i...sen ska vi åka till Söderhamn o hälsa på Thomas en kompis o hans familj..o sen ska vi bara myyyysaaa....eller ja, där emellan nånstans kommer även speedway gp som inte får missas av somliga...själv tycker jag det har gått o blivit tråkigt...svenskarna är ju så kassa...eller nä, inte sist kanske men i övrigt så är dem det...haha ja ja nog pratat om det....nu ska jag strax sticka mot jobbet...sen kl 16.05 piiiiiiiiiiiiiiiiip springer jag ut som en gla kalv på grönbete o styr blå faran uppåt Hälsingeskogarna!!

Tjingpling!!




Kommentarer
Postat av: Thomas

Jodo hjärtat vi i edsbyn går oxå å längtar hela veckorna ni är otroligt saknade av mig å barnen! Och kommer du på hur man får veckorna lite mer lättsamma då måste du berätta på en gång!!!! Men snart så är vi tillsammans igen åååå vad jag längtar <3 <3 <3

2011-08-12 @ 08:06:53
Postat av: Tess

Ha en underbar helg med kärleken. Kram

2011-08-12 @ 09:29:03
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0