Ungar di ungar..

Va fan behöver man en pinkod för att kolla biblioteket på nätet??!?!?! Trodde det räckte med numret på lånekortet..gaaahh måste jag ju släpa mig dit i morgon.....jag verkar aldrig komma till skott med dessa skolböcker... :/

Har just varit o hämtat hem August från skateparken...ungen cyklade iväg utan mobil...o här satt jag o väntade o väntade...när jag kom dit var klockan strax före 20.30...

"OFTA att klockan är så mycket!?!?!?!?" sa August....trodde inte alls på mig..."Det är det här som kallas ansvar" fortsatte jag..."att du borde reagera när du varit borta flera timmar o det börjar skymma ute o tänka att aaahhh nu kanske klockan börjar bli mycket...du kunde väl frågat någon vad klockan var!?!?!?"

"Jag gjorde det...klockan var halv sju då...okej, sju...eller halv åtta var hon nog då..." svarar han

Haha ja ni..det är det jag säger...min lilla plutt kommer vara LITEN lääääääääänge till!! <3

Nu ÄNTLIGEN kan jag ta mitt efterlängtade bad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0