Tisdagsmorgon

Jag vaknade till i morse när Amandas mobil började spela...duktiga tjejen ställer klockan själv o kliver upp...jag slocknade om på en gång...vaknade till vid halv åtta igen då hon började klä på sig för att bege sig mot skolan...gick då upp o gjorde frulle till August som hade tagit kudde o täcke o lagt sig i soffan o kolla Bert..så här ligger/sitter vi nu o kollar på Bert som bara tänker o pratar om sex...August tycker det är kul värre...hahaha Solen lyser lika fint idag...jag tänkte ta o städa ute på ballen så där blir fint...längtar tills man kan plantera o hänga ut blommor....mys!! Och så hoppas jag att Gamlabyn-gubben dyker upp idag....kan ju inte handdiska...får känslan att det inte blir lika rent som i diskmaskin hur mycken man än gnor... Ska nog göra mig lite java nu så man piggnar till...skulle dessutom behöva nåt som roade mig lite... :/ Hejsvejs!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter bra att fixa ballen....;) Då kan vi fika där nästa gång vi kommer :P Hoppas August mår bättre!

Ha en skön dag i solen! Själv ska jag lägga mig ute på den inglasade å sova av mig febern...

Kram Anna

2011-04-05 @ 10:49:21
Postat av: Marie

Sv; Ja FIKA FIKA FIKA!!! :D Se till att krya på dig nu fina Anna!

Kram!!

2011-04-05 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0