Strålande sol

Har gjort nåt hemskt idag...jag har utsatt min medmänniskor för mina hemskt bleka o feta ben idag...jag hade korta shorts på mig..jag ber såå hemskt mycket om ursäkt ifall någon av er har fått fel på sina ögon efter denna incident... :/ moahahahaha Nämen det var ju hemskt vilka vita ben jag hade...satt fint med lite sol på dem idag..dessvärre så hjälpte in min solkskyddskräm utan jag brände både bröst och axlar...ajaj.. :/

Jag och August tillbringade hela dagen i skejtparken..var riktigt skönt att hänga där..inte såå mycket folk idag som det brukar vara....tyvärr så slutade kvällen med att en jävla snorvalp i 18-årsåldern skickade iväg sin bräda med flit när August kom cyklandes så han stod på öronen så både cykeldäck och knä blev skadade.....jag var inte med när detta skedde men jag vet allt vem han är...men i morgon hoppas jag att jag får tag på honom..jag vet vem han är....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0