Släkten är värst...

Åååhåååjaja vilken brakförkylning jag har!!! Hatar det!!! Igår som syrran med familj kom upp till Dalarna och hälsade på...vi fixade massa påskmat och god dryck....skitkul när man absolut inte har nåt smak eller luktsinne...bedrövligt!!! dessutom har jag gått och blivit färgblind tydligen...var till skoaffären idag och Amanda skulle kolla på ett par vita tygskor o syrran pekar på ett par och jag säger "men dem vill hon ju inte ha, dem är ju ljusblå!!" Både syrran o Amanda bahh "Men eru dum eller!?!?!?!? dem är vita!!! Nej fan i mina ögon var dem verkligen ljusblå...var tvungen att kolla på prislappen och ja där stod det "VITA"..skumt....."Jag trodde du bara skojade..." Säger syrran...... :S

Hon däremot brakade mitt vardagsrumsbord så det ramlade rätt över min fot så nu har jag en blåaktig stortå...pissont gjorde det...dansade indiandansen.....tur det inte var regndansen... :P

Dessutom gjorde hon dagens blunder...eller ja, snarare årets blunder...när dem skulle åka hem tidigare ikväll så var vi med ner till bilen då hon o Martinpartin (avkomman hennes.. ) lånar mina nycklar för att springa upp på tjotta...när dem kommer ner så skrattar hon så hon knappt får fram ett ord....då har dårarna gått in i FEL jäkla port och försökt att låsa upp någon annans dörr..hon hade stått o svurit och trott att jag gett fel nyckel då Martin säger "Men det står ju "Eriksson" på dörren"......Och sen när heter jag Eriksson trodde hon....hon ska snacka om färgblind..hon är ju blind på RIKTIGT... :P hahahahaha..jag o August smög förbi upp till oss sen efteråt....

Jag ligger i soffan nu...dundertäppt i näsan och en hals som gör förjäkla ont...hoppas det vänder till i morgon så man kan njuta lite av solen..

Ha en skön kväll!!!

Martin, August och Amanda äggmålar


Martinpartin




Kommentarer
Postat av: Susanne

Jaaaa, usch vad pinsamt, hoppas grannarna inte var hemma bara när jag försökte få upp deras dörr, ha ha ha!

Tack för i helgen med all den goda påskmaten! Kram Syster Yster

2011-04-24 @ 09:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0