Så klart det finns rykten..

Fick veta igår att det finns folk som tror att "jag inte tillåter barnen att åka till sin pappa och därför som dem aldrig är hos honom...och barnen träffar sin pappa i smyg utan min vetskap.."

Jag vet inte riktigt vart detta kommer ifrån..det är inte riktigt sant....det finns som ni vet två sidor av ett mynt.....i detta fall är det tre parter, deras pappa, jag, och framförallt barnen...det finns miljöer som inte passar för barn och dem ska inte behöva se eller uppleva allt...

Kanske jag inte vill att dem åker dit? Kanske dem inte vill åka dit? Kanske det aldrig har lagts energi på att dem ska känna sig välkomna och vilja åka dit?

Och nog vet jag så klart när barnen träffar sin pappa...var det dummaste jag hört att jag inget skulle veta..dem bor hos mig på heltid och jag vet på ett så när varenda minut vad mina barn är och gör om dagarna...varför skulle dem behöva träffas i smyg?? :S

Jag tänker inte smutskasta någon eller så i detta inlägg, det finns det ingen anledning till..men vill bara säga..att allt man hör och ser är inte alltid sant...






Kommentarer
Postat av: Tess

Fy fan vad folk snackar alltså! Men som sagt, tur man vet sanningen själv. Kram på dig starka ensamstående kvinna, från en annan :)

2011-04-20 @ 08:51:25
URL: http://tesssan.blogspot.com
Postat av: Lotta

Idioter! Hur kan folk snacka om sådant de inte vet??? Grr... sånt där gör en så pissed. Men bara att ruska av sig, såna där har inge jävla liv! Ursäkta men jag blir så irri...

2011-04-20 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0