Redan onsdag

Fick nästan panik i natt...först vaknade Amanda..o kunde in sova..det var varmt o eländigt tyckte hon..och då givetvis så ropar hon o håller mig vaken...när hon väl somnat o så även jag så vaknar August..."Maaammaa....jag kan inte sova o jag har jätteont i foten!!" grinade han..åhhhåååå börjar dem bli sjuka igen nu???  tänkte jag....dem vaknar ALDRIG på nätterna annars...men nä, nu är vi vakna, nyätna o på bra humör...Amanda poppar musik o vi är på G..härligt!!

Jag har ont i baken efter vår cykeltur igår kväll...haha snacka om ovan :P

Ska borsta gaddarna nu och platta lite hår...ha en härlig onsdag!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad skönt att alla är på benen igen så ni kan återgå till vardagen igen! Själv här hemma så är Martin fortfarande sjuk men började bli lite piggare i går kväll. Ha en bra onsdag!! Kram!!!

2011-04-06 @ 07:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0