Ny design

Efter att fixat Annas blogg blev jag sugen på att göra om min...så det är va jag pysslat med ikväll...Annas blogg skulle jag finslipa lite, det slutade med att jag tog mig friheten att göra om den helt...hahaha hoppas hon gillar den o inte blir arger...jag gillar den skarpt...men det behöver ju inte betyda att hon gillar den..hon gillar ju chilicorncarne..det gör inte jag...det säger en hel del...hahahaha..kan tyvärr inte länka till den för den är lösenordsskyddad...

August sover o Amanda är hos kompis på övernattning...själv sitter jag här med katterna i soffan o ska kika på film på trean...kommer nog somna snart...

Hade en toppendag på jobbet idag...det var fan mig den bästa jobbardagen på läääänge...inte för att va elak eller nåt sånt men en dag i veckan utan vare sig telefon eller kollegor gör susen för jobbarsjälen...man fick typ dubbelt så mycket gjort....hahaha..härlisch!!!

I morgon är det sovmorgon...jaaa jag lovar...hur mycker mitt dumma huvud än skriker att gå upp ur sängen i morgon bitti så tänker jag totalvägra...ska inte gå upp före kl 8 iaf...haha ÅTTA...vilken jäkla sovmorgon va!!!??? men nä, dra mig länge i sängen på morgonen har aldrig varit min grej...

Nu film!

Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Clara

FIN BLOGG! Vad ska du göra den där lördagen? :)

2011-04-02 @ 09:12:00
URL: http://clarathoresens.blogg.se/
Postat av: Tess

Vad fin den blev!

2011-04-02 @ 11:18:45
URL: http://tesssan.blogspot.com
Postat av: Anna

Din blogg va jättefin!!

Tack för hjälpen med min!! Är supernöjd!!

Kram

2011-04-02 @ 15:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0