Mot jobbet...

Ja va ska man säga....jag är torsk på mobilspel...varje morgon och kväll ligger jag i sängen och spelar..och lite där emellan...haha...igår var jag såå trött så kunde knappt hålla ögonen vakna men var jag ju baaaraa tvungen att klara nästa nivå...hahahaha...strax innan kl tolv sen inatt (kväll) så vaknar jag sen dyngsvettig och med hjärtklappning mitt i en mardröm....jag var i Afghanistan och krigade..... :/ visserligen är inte mina spel på mobilen såna sorters spel men tror nog det blev en kombo av mina spel och allt snack från August om Call of Duty-spel.....hahaha ja snurrigt i huvudet är det ibland...

Idag satsas det på jobb..klev upp vid 6-tiden...sitter här färdig nu men vet inte hur jag ska göra med August...han sover än..och han ska cykla med mig om ca 20 minuter...gaaaaaaaaaaah.....är ju påsklov så han ska "bara" till fritids så kanske han kan ta lite sovmorgon o ta sig dit själv sen....men gör han det då???  Han kanske kör en fuling och "råkar glömma" att åka dit....hahaha you never know :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0