Morgonstunden

Hade klockan på ringning 20 minuter tidigare än vanligt idag...August skulle ABSOLUT upp o se Lilla Jönssonligan...så 05.40 väckte jag honom o han tog täcke, kudde o la sig i soffan...myys!

Sov som en stock fram till kl 04.00 i morse...då flög jag upp med ett ryck o två sekunder senare stod jag i köket o glodde...vaknade väl till då mer ordentligt o undrade va jag höll på med o gick tillbaka till sängen o somnade om... :S

Har redan klätt på mig men ska ta tag med hår, make o frulle nu...

                                                           Och hörrni..kom ihåg:

                        Gör så gott du kan idag. I morgon kan du kanske göra det ännu bättre. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0