Lättat våra hjärtan...

Amanda o jag har haft diskussioner ikväll...förälder-barn/mamma-dotter-diskussioner...det gör ont i mitt hjärta att höra och se saker tynga mitt barn...men skönt att rensa luften...det måste man ibland...behövs nog oftare egentligen..oftast blir det bara PANG POFF så slängs en dörr igen efter en massa skrik och gap...såna diskussioner löser inte många problem...men vi satt och pratade och grät en stund sen tog vi fram några kolabollar och åt, så då kändes det mycket bättre sen :) 

I morgon är tisdag...jag har lovat August att följa med på öppet hus i musikskolan och efter det ska vi veckohandla på ICA..jag GILLAR nya ICA!! :P eko här hemma just nu...

Blir en tidig kväll ikväll...

God natt!!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Sv: tänk om vår o sommaren kunde vara lika lång som vintern:)

2011-04-11 @ 21:25:11
URL: http://zenzelezz.blogg.se/
Postat av: julia

tack snälla för din röst:)

2011-04-11 @ 21:31:26
URL: http://juliaaker.blogg.se/
Postat av: Lotta P

Barnen är det finaste man har och det gör verkligen ont i en när de inte mår bra. Du verkar vara en superbra mamma Marie och du gör det vardagliga och jobbiga i livet till något fint och roligt i din bloggoch antagligen i livet oxå. Dina barn ska vara glada över att ha dig som mamma. Mycket surr men jag hoppas du förstår vad jag menar. Kram

2011-04-12 @ 19:37:42
Postat av: Marie

Sv; Aahh tack snälla söta Lotta, den kommentaren värmde gött i hjärtat!! <3 Kram på dig!

2011-04-12 @ 20:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0