Kärleken är blind, men äktenskapet ger dig synen åter....

Hur fan kan man lägga ett bröllop på en vardag?? Århundradets miss anser jag....har ju fasen inte tid att jobba idag...vill ju se på teeeeeeeeeeveeeeeeeee o fälla en glädjetår när William får sin Kate :D



Idag är det äääääntligen fredag...eller vaddå "äntligen"...kan inte direkt påstå att jag längtat till helg denna vecka...har ju haft helg nästan varje dag...förutom igår o idag då rå....blir massa jobb idag o sen lite fredagsfika..blir fint det innan man får knalla hemåt....och i morgon är det Valborg gott folk....vad har ni för planer?? Jag skulle vilja gå på Kingen o shaka loss till Scar Symmetry...har inte bestämt mig ännu för hur det blir...men en sak är säker iaf o det är att jag o barnen ska kika brasa  o äta gott tidigare på kvällen iaf :)

Måste dra upp August ur sängen nu...tröttare unge får man leta efter :S

Ha en härlig fredag!!


Kommentarer
Postat av: karin

tjenare snubblade in här o tycker att du absolut ska gå o se scar symmetry,,,avis att man bor för långt bort

2011-04-29 @ 14:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0