I feeel goood!!

Lördagskväll...jag var ensam fram till 19-tiden...sen intog August sin säng o tv medans Amanda med kompis intog sitt rum o datorer...så här ligger jag själv i soffan med dator o tv och en par tusen tända ljus...mysfaktorn är hög..men vem fan ska jag mysa med?????????????????

Tittar som vanligt på Körslaget och hejjar på Lisa...men jag är så himla besviken på hennes låtval varje vecka..ändå hejjar jag på henne varje gång...hahahaha...tror hon kommer säkerligen åka ut ikväll..hängt lös varenda vecka...skit samma...jag ska nog ändå strax byta kanal...eller sätta på en film på datorn...blir min tredje idag i så fall...såg efter middagen "I rymden finns inga känslor"...blev lite besviken...även fast det var en rätt fin o rolig film...men njet..en gång är ingen gång, men fler gånger tänker jag ej se den...

Har ni några filmtips förresten?? Lämna dem gärna i kommentarfältet :) Jag väntar på att "Hur många lingon finns det i världen" ska komma på nätet....inte gör den väl det ännu? Jag har då inte hittat den iaf....

Som sagt..kommentera på om ni har några filmtips eller annat skoj att skriva :)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-10 @ 14:04:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0