Bullfi....a

Jahapp...det blev lite bakning trots allt...hade exakt 1 dl socker hemma, så satte mig och googlade På just det...hittade en äppelkaka...och shit va god den var!! Tyckte inte det var några ingredienser alls i den när jag vispade ihop det...haha ja tänk att så lite kan bli så gott :P

August gjorde fruktsallad för ett tag sen...jag avstod från att äta den kan jag säga....ja ni som känner mig väl vet hur kinkig jag är i kök o matlagning..man ska vara renlig o ha rent runt sig när man lagar mat och bakar...annars äter jag inte...så är det bara...det lär jag mina barn oxå så det tvättas händer o sätts upp hår innan det är dags...men..någonting har brustit...för August fruktsallad var inte sååå tilltalande måste jag säga...dels så gjorde han fruktbitarna tokstora..men sen låg liksom både kärnor o kvistbitar bland fruktbitarna...hahahaha han satt här o petade ut skroten medans han åt...nä den där salladen fick han äta själv...haha

Äppelkakan däremot var hur god som helst som sagt..och den avnjöt vi på en lite väl kylig balkong..men vi hade ordentligt med kläder på oss ;)

August är arg på mig för alla foton som jag lägger ut på honom på bloggen så from idag ska han hålla för sitt ansikte varje gång jag fotar säger han...haha får se hur länge det varar... :P





Kommentarer
Postat av: Tess

Hahaha som Tim då, han får man inte fota ofta heller, och dom få gånger jag får det gör han nån jävla ful grimas! Snorungar!

2011-04-18 @ 14:37:40
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0