Bildbomb

August och jag tog en långpromenad på eftermiddagen..var ute i över två timmar..sååå himla skönt...såg massa vårtecken...tussilago, vitsippor, knoppar på träden...och en jävla orm!!! (fast egentligen var dem två men den ena hann smita när vi kom...) Se själva...

 









Mötte orm-mannen..(som förövrigt var på samma nyårsfest som mig tror jag om jag inte var så full så jag minns helt galet...) ..bara en snok, men en STOR jäkla snok, äckligt som sjutton..men August var fascinerad så var bara att se glad ut o stå kvar...







Och så här ser mitt jobb ut..denna utsikt har jag varje dag, fast motsatt håll dårå :)




Ja det är rätt vackert runt Dalälven trots allt :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Iiiiiii! Jag hatar ormar!!!!

2011-04-16 @ 18:23:21
Postat av: Marie

Sv; Hörru anonyma Susanne, va fasen tror du jag gör då?? Både jag o August kommer drömma mardrömmar inatt...men drömma om ormar betyder ju visserligen nått bra har jag hört.. :P

2011-04-16 @ 18:26:24
Postat av: Susanne

Sorry, glömde som sagt var skriva vem jag var i tidigare inlägg =)

2011-04-17 @ 16:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0