Avesta..hålan som Gud glömde...

God morgon....sista dagen på helgen då...fan så fort det gåååår....MEN..än är det inte helt slut, vi ska först klara av söndagen....det ska bli en flitig dag....mitt knä har strulat de sista dagarna men hoppas på att det är bättre idag så jag kan ta en runda ute i det sköna vårvädret som ska vara idag...fast jag tycker det verkar lura regn bakom de mörka molnen!?!?!?! Fast tv 4 sa nyss att i Kungsträdgården ska det idag krylla av människor som kommer att sitta på uteserveringarna o gotta sig i solen...så där vill jag oxå vara!!!!  men får väl nöja mig med fantastiska Avesta...oj oj oj där slog ironin över....finns inte ett enda fik öppet på söndagar i denna håla...finns det verkligen något bra med Avesta?? På riktigt...tell me i så fall!  Förutom världens största dalahäst...som även den håller på att spicka sönder tydligen har jag hört...









Kommentarer
Postat av: Tess

Corner är väl öppet tror jag!??

2011-04-10 @ 09:34:07
URL: http://tesssan.blogspot.com
Postat av: Marie

SV; Jasså är det?? fast dem har ju ingen uteservering...?? aldrig nöjd haha

2011-04-10 @ 09:38:32
Postat av: Marlene

Börja sök jobb i Sthlm och flytta dit...Då trivs ni säkert bättre allihop. Amanda vill ju inget hellre än att flytta.



Kram

2011-04-11 @ 09:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0