1:a april

Jag har gått o blivit en morgonbloggare....har fan ingen tid till övers på kvällarna..

I dag är det äntligen fredag...fast när jag vaknade i morse så tänkte jag "Åååh om det ändå vore lördag!!"...aldrig är man nöjd :P haha kollegorna sticker iväg på konferens ett dygn o jag ska jobba..det suger getpung...men det kommer bli en bra dag, jag vet att jag kommer få massa gjort när man sitter helt själv....ja nu är jag ju inte helt själv dårå, men Angel o Maud som oxå ska jobba sitter på andra sidan Atlanten känns det som, så jag är själv i min hörna...tur man har Bandit att lyssna på :)

Det snöar o regnar ute...ett riktigt aprilskämtväder...o eftersom det är första april idag så var på er vakt..man vet aldrig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0