Sunday afternoon

Huualigen vad helgen har gått fort....har haft en suveränt skön slapparhelg...känns riktigt bra :) men så klart att lite söndagsångest har man ju..annars vore det ju konstigt ;P

Spenderade lördagsnatten med att se Stockholmsnatt (okej nä så lång är ju faktiskt inte den filmen så en hel natt gick åt..haha) o har även läst igenom Liam Norbergs bok (sammanträffande där...) ...och det där med att han gick o blev religiös vet jag inte om jag riktigt kan tro på...känns lite som Runar...två "religösa" kufar med mycket skumt på G...ränderna går aldrig ur en zebra väl? ;) och sen fick jag inte riktigt veta hur allt slutade...han nämner gång på gång sina miljoner som låg långt in under golvet under diskhon som poliserna aldrig hittade när dem hade husrannsakan....hur blev det med dem liksom?? Hittades dem aldrig? Visserligen skrev han så här mot slutet av boken "Eller hade jag förbrukat mina böner eftersom jag fått behålla miljonerna under en vitmålad spånskiva i köket? Miljoner jag redan börjat använda: dubbla hyror på utsidan, maxintag till Hall varje vecka, plastikoperationer till flickvännen, lån till nära vänner samt den dryga miljon som jag satsade i filmproduktionen "Sökarna" innan jag åkte in. De bra investeringarna skulle ge avkastning. De andra inte. Kulorna började rulla trots att jag inte var ute i friheten än."

Ja ja...inte så mycket för en sån som mig att fundera på..men HEY det var liksom 930 millar som stals..mest såna där obligationer o så visserligen..men alla pengar han hade fått med sig kan ju inte tagit slut under de år han satt inne...nä okej jag slutar fundera på det....hahaha 

Och nu till lite kuriosa..haha.
Det "roliga" är eller nä speciellt roligt kanske det inte är haha men iaf, där Liam o Paolo Roberto tränade sina kampsporter där hängde jag o mina två bästa kompisar när vi gick på högstadiet...(mellan 1987-1989), deras tränare Chago o Paolo minns jag massor, Liam visste jag ej vem han var på den tiden..han hette förresten inte Liam då...men det jag minns mest är när Roberto kommer från ett håll o jag från ett annat o ska svänga runt en vägg o bokstavligen krockar med varandra..han var endast iförd en handduk runt midjan... :P jag vet en fjortonåring som blev rääätt så generad då o ville sjunka igenom jorden...idag hade jag tagit handduken o ryckt till ;) hahahahaha

Nä nu ska här diskas, duschas o sen kastas i soffan o kolla tv :) I morgon blir det ett besök på bibblan för ny bokjakt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0