Snippsnapp

Jiihoooo jag hittade stegräknaren...var en aning senilus igår kväll o hade stoppat den på ett stället jag inte kände till :/ haha Så jag tog min räknare o gick ut på en promenix...o ramla inte av stolen nu gott folk men jag S P R A N G emellanåt oxå...fy sjutton va jag var duktig!!!! snacka om att chocka både er o min kropp.. :P haha

Har just tagit ett bad ligger nu i soffan med morgonrocken på mig...sköööönt...ska lyssna lite på när August läser läxan...kraken har ont i magen o mår illa..får hoppas det bara är tillfälligt...själv har jag ont i nacken.. :(

I morgon är det måndag o då ska jag på astmakoll...o jobba kväll...det är lite konstigt att så fort vi jobbar till 18 (har vi öppet som längst) så kallar vi det för "kväll"...är ju en rätt normal tid att jobba till egentligen..haha

Nu blir det lite nagelmålning...TTYL!

Pöss


Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag jobbar "kväll" varje dag jag... :-)



Kram

2010-09-27 @ 10:42:47
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0