Sick and Tired

Fy fan va ont i revben o rygg jag har idag...har nästan hostat upp lungorna i natt...blev inte mycket sömn...har suttit upp hela natten....usch för detta....varför kan jag liksom aldrig få en "vanlig" förkylning som alla andra?? Näää det ska alltid bli nåt mer som bronkit eller lunginflammation...har tröttnat på detta nu!

Ska följa August till Brovallen idag så han får köra lite speedway...det är prova-på-dag idag....och då är han inte sen med att vilja åka dit....han hade en cross som liten o har en fyrhjuling hos far sin...om man ändå hade en karl i huset (eller om han hade en pappa som var det miiiinsta intresserad av sina barns intressen) så kunde man ju kanske låta honom pyssla med sin favoritsport, men idagsläget är det ju inte ens att tänka på med tanke på att jag inte är världsbäst på att meka cross/speedwaycyklar ;P

Nu ska jag diska undan frukosten....

Tjenixen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0