Pinsam mamma...

Min dotter har en mamma som är pinsam...tycker iaf hon...hon skäms för sin mamma....när vi går tillsammans ute så går hon antingen 19 steg före eller efter mig....när vi härom dagen gick bredvid varann förbi hennes skola så lät det så här:

Amanda: Fan oxå!
Jag: Vad??
Amanda: V var på skolgården
Jag: Såg han dig inte?? (Retsam ton)
Amanda: Jooo det var just det han gjorde..
Jag: Ja men va var det med det då??
Amanda: Jag går ju med dig..
Jag: Jahaaa men va sjutton har jag gjort då?? Jag går ju bara här o har varken sagt eller gjort nåt
Amanda: Mamma jag går med DIG..min MAMMA liksom!!!!!

Ungefär så där låter det flera gånger om dagen..."mamma du är piiiinsam!!!" Man är inte mycket värd för världen i hennes ögon nu..men det går väl över hoppas jag :)

August däremot, skäms inte för sin kära mor...jag fick t.o.m en kram på skolgården idag :D´ men det är väl en tidsfråga där innan han oxå skäms för mig....haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0