Lunchsnack

Har just proppat i mig lite korvstroganoff till lunch....ska jobba några timmar till o sen promenera till sjukhuset (ja ni läste rätt, jag ska promenera...tog varken cykel eller bil med till jobbet idag...) för att få inhalera lite astmamedicin...mina luftrör är kattskit och igår kväll var jag tvungen att ta av August astmamedicin för att kunna få andas lite bättre..mina värden var då 250 av ett normalvärde som ska ligga på 430... (jag har en grej man blåser i för att mäta luft-värden)...funderat massa år om jag kan ha förkylningsastma men har aldrig tagit mig i kragen att söka vård för det, men idag har jag alltså fått tummen ur arslet...

På vägen hem från lasarettet (fy fan vilken lång väg det kommer bli att gå...lasarettet ligger närmre mitt jobb än mitt hem...ska jag gå in på bibblan o förtidsrösta så jag får det gjort....har bestämt mig för att rösta på två partier, ett i riksdagsvalet o ett annat i kommun o landstingsvalet...det blir lite av ett taktikval av mig känner jag :P

Nä nu ska jag ta mig an mitt arbete igen..mätt o belåten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0